مقالات آموزشی

آموزش صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد

آموزش صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد

آموزش صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد ، درباره صافی مو با دستگاه نانو بدون مواد برای چه افرادی مناسب است؟

صافی موها، از جمله خدمات نسبتاً جدیدی است که در اکثر سالن های زیبایی شاهد انجام روش های متنوع آن هستیم. تمام روش هایی مانند ریباندینگ مو، بوتاکس مو، المنت مو، کراتینه و …، همگی طرفداران و منتقدان خاص خود را داشته و متخصصان این کار، هر یک از این روش ها را برای افراد خاصی توصیه می کنند. این مسئله، به این دلیل است که شما با توجه به نوع و جنس موی خود، و نوع بافت آن، باید یکی از این روش ها را انجام دهید. برای بسیاری افراد، استفاده از مواد شیمیایی قوی صاف کننده، چندان خوشایند نبوده و به همین دلیل از صاف کردن موهای خود صرف نظر می کنند. عوارض استفاده از این مواد روی موها، و به خصوص روی موهای آسیب دیده و دکلره شده، بسیار زیاد بوده و ممکن است جبران ناپذیر باشد.

با توجه به تمام این ها، استفاده از روش هایی که به مواد صافی قوی نیازی نداشته باشد، می تواند بسیار کاربردی و پرطرفدارتر شود. اگر تصور می کنید که برای صاف کردن موهای خود، حتماً ناچار به خرید بوتاکس مو، مواد کراتینه و … هستید، این مقاله برای شما است. در این مقاله از مجموعه مقالات مجله زلفان، روشی موثر برای صافی موها را به شما معرفی می کنیم که به هیچ نوع مواد صافی و شیمیایی قوی نیاز ندارد. برای آشنایی بیشتر و آموزش صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

درباره صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد

برای کسانی که موهای فر و مجعد دارند و می خواهند موهای خود را صاف و لخت کنند، به نظر می رسد که آخرین راه موجود خرید کراتین مو اصل و یا سایر روش های صافی دیگر باشد. اما همان طور که پیش از این گفتیم، لزوماً همه افراد نمی توانند خود را به استفاده از این مواد راضی کنند. پس چه باید کرد؟

دستگاه نانو استیم تفنگی، یکی از جدیدترین و سالم ترین روش های صافی موها است که در آمریکا ابداع و شروع شد. به روش صافی دائم مو با دستگاه نانو، روش یونش حرارتی نیز گفته می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره این روش مقاله “همه چیز درباره صافی دائم مو با دستگاه نانو” را در زلفان مطالعه کنید. در این روش، از هیچ مواد مضر و خطرناکی استفاده نشده و موهای شما، به کمک بخار آب داغ خارج شده از دستگاه، صاف می شود. اگرچه به دلیل عدم استفاده از مواد، ماندگاری اثر این روش کمتر است، اما به هر حال شما دیگر نگران آسیب دیدن موها نیستید.

درباره صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد

مراحل انجام صافی مو با دستگاه نانو

در این روش، مانند هر روش دیگر صافی مو، باید موها خوب شسته شود. برای این کار، ابتدا موها به خوبی با نرم کننده یا همان کاندیشنرهای مخصوص شسته شده و سپس آبکشی می شود. پس از آن، موها اتوکشی شده و از دستگاه نانو استفاده می شود. این روش، یکی از بی خطر ترین و سالم ترین روش ها برای صاف کردن موها است و برای مدتی، شما را از براشینگ و اتو کشی مداوم موهایتان بی نیاز می کند.

صافی مو با دستگاه نانو بدون مواد برای چه افرادی مناسب است؟

پیش از این نیز اشاره کردیم که استفاده از هر نوع روشی برای صافی مو، باید با توجه به نوع و بافت موها انجام شود. شما باید پیش از صافی با آرایشگر خود مشورت کرده و با توجه به جنس موها و حالت طبیعی آن، روش مناسب را انتخاب کنید. صافی مو با دستگاه نانو، بیشرت برای موهای حالت دار و نرم مناسب بوده و روی این نوع مو، اثربخشی بهتری دارد. اما برای کسانی که موهای با فر ریز داشته و موهای آن ها زبر و آسیب دیده است، اثر چندانی ندارد. این افراد بهتر است از روش های دیگری مانند کراتینه، بوتاکس و … استفاده کنند.

خرید دستگاه نانو استیم

در این مقاله، با روش صافی مو با دستگاه نانو بدون استفاده از مواد آشنا شده و دیدیم که این روش برای چه افرادی مناسب است. اگر قصد انجام این روش را برای موهای خود دارید، مطالعه این مقاله و سایر مقالات مرتبط با این موضوع در وب سایت زلفان می تواند مفید باشد. اگر شما صاحب یک مرکز صافی تخصصی مو هستید و می خواهید از این دستگاه برای مشتریان خود استفاده کنید، می توانید دستگاه نانو استیم را از فروشگاه زلفان با بهترین قیمت خریداری کنید. فروشگاه زلفان، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه محصولات مو است. همچنین این فروشگاه یکی از شناخته شده ترین مراجع برای خرید کراتین کادیوو در ایران است که می توانید کراتین اصل مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *