ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS

ویژگی های محصول :

بارکد محصول : 7898958542733

ارسال سریع سفارشات

فردای ثبت سفارش

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در ۷ روز هفته

ارسال به سراسر کشور

با پست و تیپاکس

ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS سیصدگرمی برای انواع موها از دکلره گرفته تا موی سالم و آسیب‌دیده مناسب خواهد بود. این محصول به رشد موها کمک کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

اگر به دنبال یک ماسک مو تقویتی هستید که در برابر عوامل محیطی از موهای شما محافظت کند و درخشندگی و شفافیت را به موی شما ببخشد ماسک مو SOS سیصدگرمی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. این ماسک باعث بازیابی موهای حساس شده و از فیبر مو محافظت خواهد کرد. روغن آرگان و مورینگا مواد داخلی موهایی که در اثر عوامل خارجی ضعیف شده‌اند را بازسازی می‌کند. همچنین برای موهای خشک و دهیدارته این ماسک آب‌رسان بی‌نظیری است.

ویژگی‌های ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS سیصدگرمی

برای خانم‌هایی که موهای خود را دکلره و رنگ می‌کنند ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS سیصد گرمی بسیار مفید خواهد بود. این محصول برای استفاده روزانه به می‌رود و موهای آسیب‌دیده در اثر رنگ و دکلره را درمان خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این ماسک مو رطوبت‌رسانی قوی و ضد موخوره بودن آن است. 

آبرسانی عمیق زیبایی و شادابی دوچندانی را به موها برمی‌گرداند و پروتئین‌ها و اسیدآمینه‌های بسیار قوی در این ماسک باعث بازسازی فیبر مو و استحکام ریشه‌های مو می‌شود. این محصول با ویتامین‌های A و B غنی شده و روغن‌های مارولا، ماکادمیا، عصاره بامیه، روغن آرگان و امگا از دیگر مواد تشکیل‌دهنده در این ماسک است. احیای کامل موها و بازکردن گره‌های مو از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول خواهد بود.

این محصول به‌عنوان یک ماسک فوری هم در منزل و هم در سالن آرایشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ساختار و ترکیبات اصلی این ماسک از هسته انواع مرکبات و چربی حیوانات بوده و با وزن یک‌کیلویی و سیصدگرمی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

نحوه استفاده از ماسک مو SOS

نحوه استفاده از ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS به این شکل است که روی موهای تمیز و مرطوب خود با حفظ فاصله از ریشه مو به موها بزنید. پس از اینکه کامل موها را به ماسک آغشته کردید اجازه دهید 5 الی 15 دقیقه مواد روی مو باقی بماند. سپس طوری آن را آبکشی کنید که حس لزجی و باقی‌ماندن مواد ماسک روی موی خود را احساس کنید. 

بعدازاین مرحله با استفاده از باد ملایم سشوار موهای خود را خشک کرده و از داشتن موهای نرم و ابریشمی خود لذت ببرید. با استفاده منظم از این محصول ریشه موی خود را تغذیه، مقاوم، قوی و درخشنده خواهید کرد. همچنین رشد سریع موها را نیز به دنبال دارد.

مشخصات
وزن تقریبی 330 گرم
ساخت کشور برزیل
گاز و بو ندارد
میزان فرمالدهید ندارد
قرنطینه ندارد
کاربرد دکلره شده, کشسان, خشک و وز, آسیب دیده, سوخته شده
حجم تقریبی 1050 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو درمان فوری فلپس مدل SOS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *